Yaay! (Nya skor och kläder!)

  2009-09-01 @ 20:43:22
Hämtade ut ett paket från H&M idag! Två par skor, en tröja, lite smycken typ och lite smink. Asnöjd! ♥

Sorry att jag är dålig på att lägga in  bilder, jag vet att det är skittråkigt att bara läsa text... Men har sååå många bilder på mobilen att minnet på den är typ fullt... Och jag är så dålig på att radera bilder. Blä.

Jag kan ju försöka beskriva det jag köpte i alla fall, så länge liksom. Ett par svarta stövletter med rätt hög klack, skitsköna och snygga! Ett par beiga pumps (liiite tantiga men duger typ) som var på rea, sköna dom också. En grå farfarströja med 3/4-ärm och knappdekoration, jättemysig och sitter skitbra! Ett armband i silver och vitt, och ett diadem med en svart rosett. Och så lite puder, rouge och concealer.

Nu ska jag duscha, käka godis och titta på programmet om den där åttabarnsmamman. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0