Förlåt..!

  2010-01-17 @ 04:40:03
Hehe har inte varit sådär SUPERaktiv om man säger så...... Har varit upptagen med bland annat pojkvän och skola och sånt. Men nu har jag bestämt mig för att blogga igen! Bloggen är ju ganska exakt 1 år dessutom :)

Som lite plåster på såren för att jag varit borta så jävla länge så kommer här en massa bilder från min nya kamera som jag fick i julklapp:


Här är min gulliga Jonas! Typ precis efter att jag kommit till honom :)


Trött och sliten efter 5 timmar på bussen, men ändå glad!


Jonas gav min urgulliga örhängen i julklapp :D


Filmtajm!


Vi spelade svinmycket Kasta Gris (haha get it?), och jag tyckte att grisarna var så gulliga så jag var bara tvungen att fota dem!


Haha jag tvingade Jonas att ställa sig mitt på golvet i väntsalen (eller vad fan det kallas) till bussen!


Vi hade jättekul...!


Skiiiitkul <3


Kolla bussarna.... Lite annorlunda från Stockholmsbussarna, och kolla va tomt det är! Varje gång vi åkte buss var det i stort sett tomt.......


...fast titta den gulliga haren! Skitsöt!!!!


Vet inte varför, men jag gillar den här bilden. Han kollar igenom mina mobilbilder och ger mig nån slags konstig reaktion tror jag...


Jag i min sexiga Star Wars-tröja.


Vi gick på promenad i snön och larvade oss!


Tyckte röken var häftig.


Bredaryd SWEDEN - Hell Yeah!!!


Tror jag... Dansar?


Boxas, I guess. Don't ask.


Gullet gungar!


Haha...


Klunka vin ur en flaska. Hur var eran nyårsafton?


Jonas ser taggad och glad ut i alla fall! :D


Erhm...... Ja.


Vi hade såååå kuuul på toaletten asså!


Lekte fjortis så klart. Jonas flinar i bakgrunden...


Tror jag lekte att jag spydde...?


Här "spydde" vi båda i varandras munnar. Haha.


Här sitter jag och nördar på fyllan. Gissa vad jag spelar?


POKÉMON SNAP! På N64....


Vid tolvslaget, skulle fota fyrverkerier men blev mest rök istället...


...tror det här var den bästa fyrverkeribilden jag fick.


Hade precis sett nån av Saw-filmerna tror jag.


Den här bilden är så lolcake.


Och så en sista bild: på tåget (ja tåget!!!!!) på väg in till Jönköping och bio! Vi såg Avatar :D

Kommer göra mitt bästa för att blogga lite varje dag och fota med min nya kamera, men räkna inte med superbra uppdatering direkt bara sådär... Kommer ta ett tag innan jag kommer in i det hela igen, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0