Sommarlov!!!

  2010-06-09 @ 15:26:31
Oh yes, idag var det skolavslutning!

Somnade väl typ vid halv sju (på morgonen...) och blev väckt strax innan nio. Skynda mig så gott jag kunde, sen åkte vi till brorsans avslutning!

Det spelades Idas Sommarvisa, Den Blomstertid, Eminem och Rammstein.... Ja, det är en speciell skola.

Det bjöds även på smarrig jordgubbstårta (stor som en hel ugnsplåt!), ångrar nästan att jag inte tog mer...

Vi han bara stanna tills precis efter låtarna, klockan var typ kvart/tjugo över nio och min skola skulle samlas på slottet halv tio.

Det blev först betygsutdelning (och så fick man en liten diktbok till det!) och lite allmänt snack från lärarna och rektorn. Kändes lite trist utan Henke, men han har väl sina anledningar att stanna hemma.

Efter det var de fikadags! Jag, farsan och Sara satte oss vid ett bord ute, och tre lärare kom och satte sig och snackade lite. :)

Hade det allmänt trevligt, men det kändes också vemodigt och sorgligt... Året har gått så fort, jag trivdes så jävla bra på IV... Har inte hunnit förbereda mig på att sluta där liksom. Så blev ju en liten klump i halsen, men jag hoppas att nya skolan är lika bra! Kommer även hälsa på IV, och ha lite kontakt med lärarna.

Hur som helst, Efter ca en timme så var det dags att åka hem. Hade hoppats på fest, men kändes väl kanske lite för tidigt för det... Och en del hade annat inplanerat. Men kanske blir fest nånstans senare ikväll! Kan ju hoppas, måste ju fira det här året som har gått!

Jag hade faktiskt kameran med mig i väskan, men jag var alldeles för upptagen för att ta några kort... Så jag tog i alla fall några bilder på mig i klänningen jag har på mig idag, tyckte var gullig och snygg. Har nästan aldrig klänning, så var roligt att pröva nåt nytt!

Jag vet att mina ögon ser helt cp ut... Vet seriöst inte varför :S

 

 

Var tvungen att måla på lite "fejksmink" runt ögonen så att de skulle se bättre ut... Vet inte riktigt om det lyckades dock.....




Fråga inte varför jag ser så sur ut...





Kjoldelen ser blå ut på bilderna, men den är svart! Den är i ett material som ser blåaktigt ut i blixten, till skillnad från toppdelen.



Och så slutligen en au natural bild på mig, utan saturationsjusteringar och fejkbränna.


Kommentarer
Postat av: Tommy

fan va gulligt ;)

2010-06-09 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0