Blev hemskickad från skolan...

  2010-05-20 @ 16:01:51
Åkte till skolan som vanligt på morgonen, kände mig väl hyfsat pigg. Men i slutet på andra lektionen blev jag helt plötsligt jättetrött... Jag la ner huvudet på bänken och blundade, kändes som jag skulle somna. Så på rasten gick jag och la mig i soffan. Skitskönt! Sov hela tredje lektionen och hela lunchen... Hehe.

Efter lunchen var det dags för svenska. Jag var fortfarande trött, men tryckte i mig en kopp kaffe och hoppades det skulle hjälpa. Men väl i klassrummet kunde jag bara inte hålla huvudet uppe - jag la mig på bänken igen.

När läraren kom in i klassrummet frågade hon hur jag mådde. "Jag är trött", svarade jag, och läraren såg bekymrad ut. "Om du är så trött så är det nog inte bra för dig att vara kvar i skolan", sa hon, "Jag tycker du ska åka hem". Så...

Jag reste mig trött och hämtade väskan och gick till bussen. Blundade när jag gick, tur att det bara är en rak gångväg till busshållplatsen... Höll på att somna bakom mina solglasögon medan jag väntade på bussen, för att inte tala om när jag väl var på bussen! Det enda som höll mig vaken var det obekväma sätet.

Nåväl, lite tråkig dag kanske men första gången jag sov i skolan... Bild på det:

EXAKT så här såg det ut! Typ... Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jay

Gulligaste bilden evar^^

2010-05-20 @ 16:51:13
Postat av: Elle

har du ritat den?

2011-03-13 @ 21:53:46
URL: http://elises.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0