Hemma. Aah.

  2010-05-25 @ 18:50:57
- OBS! Skulle egentligen ha postats nån gång innan 15:00, har haft datorproblem -

Var otroligt trött imorse, kom nästan för sent trots att jag dygnade... Skolan började med en urtråkig lektion i samhällskunskap, dog nästan för det var så tråkigt.

Sen var det dags för engelska. Jag gjorde klart min extrauppgift, och därmed är MVG:t spikat! :D Känns jättebra :)

Vi slutade klockan 13, riktigt najs. Vädret däremot har inte varit najs idag...

På grund av regnet och kylan bytte jag om till mysiga, varma kläder (och torra strumpor!) så fort jag kom hem.

Här är en bild på mig just nu:



Hehe okej ska inte ljuga... Här är originalbilden:

 

Tänk så kul man kan ha! Får nog börja redigera mina bilder lite oftare, är ju blek som ett lik på nästan alla foton...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0