Matteprov idag.

  2010-05-26 @ 18:43:30
Hejsan!

Försov mig en aning, kom någon timme för sent till bilden... Hehe. Blev dock ingen bild alls för mig idag, för direkt när jag kom till skolan satte jag mig och pluggade stenhårt till matteprovet som var nästa lektion... Var orolig att jag inte skulle klara det eftersom jag inte hunnit öva hemma, men jag tror faktiskt det gick rätt bra.

Blä, sååå tråkigt med matte alltså...

 

Nu är jag trött, ska lägga mig tidigt idag. Men först måste jag göra en uppgift jag fick idag på religionen... Tror att jag bara kommer få VG i religion, men kan ju försöka satsa högre ändå... Hehe.

En liten bild på mig idag då:

Nu ska jag käka godis och göra min uppgift! :D


Kommentarer
Postat av: Wilma, Majja och Lotta

Så klart du får MVG i alla ämnen......Wilma blir besviken o biter annars :-)



Vänliga tassar Wilma o co

2010-06-01 @ 14:09:38
URL: http://www.wilmas.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0